Varför står Blondinbella med krokiga ben ?

Ja det var en tanke som slog mig här om dagen. Till 99% står Blondinbella med vänster ben krokigt på dom flesta bilder om hon inte ligger raklång i sängen så klart. Detta måste ju givetvis analyseras. Jag funderade på vad det kan vara. Här kommer lite tips. Högerklack är högre en den vänstra, höger byxben är längre en det vänstra. krokig rygg, låghalt, tung handväska, tunga ögonlock, tung tandställning, eller så kan det vara så att hon bara poserar så, vilket enligt mig inte ser klokt ut. Men innebandyblommans läsare kanske har fler förslag skriv gärna ner dom i så fall. Hon kanske borde ha stått så i Rimmini när dom fula gubbarna dök upp. Sen läste jag någonstans att hon tyckte att främligsfientliga partier skulle få propagera i skolan, hmm räcker det inte med Moderaterna? dom är väl tillräckligt främlingsfientliga, dom sparkar  på dom som redan ligger ner. Arbetslösa, långtidssjukskrivna,invandrare,  och dom som är fattiga. Skall vi sen dra in nynazister, Sverigedemokrater och annat pack så vet ni precis som jag att vilseledda ungdomar gärna dras till sådana grupper. Ta i så fall dit grupper som vill göra något bra för ungdomarna och några som är vettiga. Med andra ord vägra Blondinbella att öppna sin käft framför allt. Hon är defenetivt ingen bra förebild för unga tjejer. Nej nu skall jag gå och vrida höften ur led så jag också kan stå med krokiga ben.

Mvh Blomman

Postat av: Tommy Funebo

Kallar du Sverigedemokraterna för på fullaste allvar för "nynazister" och "pack"? Var det inte SSU-ordföranden Anna Sjödin som sade "jävla svartskalle"?

2008-09-30 @ 22:09:31
Postat av: Tommy Funebo

Kallar du Sverigedemokraterna för på fullaste allvar för "nynazister" och "pack"? Var det inte SSU-ordföranden Anna Sjödin som sade "jävla svartskalle"?

2008-09-30 @ 22:13:39
Postat av: Blomman

Tommy. ja en sen hade han svart hår och en skalle vad var han då ? jo en svart skalle. Jag tror inte att Anna är rassist men där emot är Sverigedemokraterna ett simpelt pack, gränsen ärhårfin från att vara patriot och nynazze.Vad är du min vän ?

2008-10-01 @ 00:04:39
Postat av: sofia

... HAHA!!!!!!!!!!!!



Jag vill säga word här, men då jag inte är en dåre från america med för stora kläder och hip hop influenser så får jag nöja mig med ett belåtet flin och ett tack för att ditt inlägg gjorde min dag..

:)

2008-10-09 @ 11:00:46
URL: http://writtenfiction.blogg.se/
Postat av: Anonym

... HAHA!!!!!!!!!!!!



Jag vill säga word här, men då jag inte är en dåre från america med för stora kläder och hip hop influenser så får jag nöja mig med ett belåtet flin och ett tack för att ditt inlägg gjorde min dag..

:)

2008-10-09 @ 11:04:57
Postat av: Bella

hahaha bland det bästa jag läst på länge!

2008-10-09 @ 21:55:40
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: pink lady

Ursäkta, men är du rätt person att döma vilka partier som är bra respektive dåliga för dagens ungdomar/samhälle. Det är upp till var och en?! Alla partier har rätt att framföra sin åsikt?! Dessutom finns det inget parti som är mer rättvist, jämnställt och fungerande som moderaterna. Det sparkas verkligen inte på dem som ligger, det skipas rättvisa i en värld där många enbart lever på andra och på att suga ut systemet. Är det något parti som borde förbjudas så är det socialdemokraterna, snacka om pantade individer...

2008-10-10 @ 16:08:57
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: pink lady

Ursäkta, men är du rätt person att döma vilka partier som är bra respektive dåliga för dagens ungdomar/samhälle. Det är upp till var och en?! Alla partier har rätt att framföra sin åsikt?! Dessutom finns det inget parti som är mer rättvist, jämnställt och fungerande som moderaterna. Det sparkas verkligen inte på dem som ligger, det skipas rättvisa i en värld där många enbart lever på andra och på att suga ut systemet. Är det något parti som borde förbjudas så är det socialdemokraterna, snacka om pantade individer...

2008-10-10 @ 16:10:09
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Blomman

Självklart Pink är jag rätt person att tycka vilka partier som är bra för skolan. Moderater, och övriga högerextremistiska partier ser bara till dom som har gott om pengar. Och när du säger suga ut systemet så undrar jag som dom säger i Vimmerby"va menar du nu då " Att bli långtissjukskriven efter en arbetskada eller förslitningsksada innebär inte att man är en utsugare. Det innebär lång tids rehab för att komma tillbaka till arbetsmarknaden, men då skall man också ha en ersättning som är godtagbar. Sossarna som du kallar pantade individer är ju det enda partiet som står på dom svagast sida, tänk på det innan du kläcker något så obotat dumt.

2008-10-13 @ 10:14:34

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: