Dags att jobba i byn !

   Som jag har berättat tidigare är jag lajvare och är fadder åt ett hus i medeltidsbyn. Denna vecka kommer vi att vara ett gäng som är där ute. Bland annat min son. Vi kommer även att sova där ett par dagar. Det blir säkert kallt som fan men med många täcken och jävlar anamma så skall det gå. Det är skönt att komma ut dit framför allt för lugnet man blir avslappnad och skön.  Jag kommer att vara där till onsdag så det blir inget bloggande på några dagar. Jag hoppas att nikan ha överseende med det. Bilden ni ser är en liten del från byn och det kommermera bilder så småningom. Det är mycket nytt på gång där ute , fler hus skall byggas och renoveras. Jag skulle vilja köpa "Askerbo" och kommer att föra diskussion med han som äger det. Jag vill riva det och bygga upp det på nytt. Det skulle innebära att huset skulle bli betydligt större. Men vi får se hur det går. Rapport om dom här dagarna i byn kommer under onsdagskvällen. Hör ni inget på bloggen har jag förmodligen frusit ihjäl ha ha ha. Ha det bäst mina vänner och simma lugnt.

Postat av: Agnes

Ha det så härligt därute i solen o ta väl hand om sonen ;) puss

2009-04-06 @ 14:54:51
Postat av: Putte

Festen i påsk är inställd pga en "fet" spelning i Uddevalla (välkommna dit)......lever du förresten???

2009-04-08 @ 17:46:32
Postat av: Blomman

Ha ha ja för fan det gör jag. Jag ringer nu.

2009-04-08 @ 20:11:39

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: