Sugen på att komma igång !

Nu börjar det att dra i innebandytarmen suget på att komma igång med min nya klubb är enormt. Visst det är första gången som jag känner press på mig som tränare men det skall bli enormt kul. Jag har ju inte skrivit på kontraktet än men så fort det är gjort är ni dom första som skall få reda på det. Jag hoppas att vi får dom nyförvärven som klubben har kontaktat och att vi når våra mål. Kraven är höga från klubben men det är sånt jag gillar. Man visar att man vill något och det är bra. Vi kommer ju att träna tre gånger per vecka plus match så det blir en del innebandy, men det är väl  så vi nördar vill ha det antar jag ha ha. Och jag kan garantera att dom har aldrig tränat hårdare en vad vi kommer att göra. Vi skall vara det bäst förberedda laget i serien det kan jag garantera i alla fall. Vi skall även möta bra motstånd i träningsmatcherna så att laget får bekänna färg. Mer om klubben osv kommer när alla bitar är på plats,



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: