Surt sa räven !

Det blev förlust för HV på bortaplan men jag tycker att ingen av HV,s spelare förutom Stefan Liv kom upp i normal standard Ingen ville visa vägen nu när Johan Davidsson inte kunde spela han är en ledargestalt som behövs i dom här matcherna. Jag hoppas verkligen han kan spela nu på söndag hemma. Sen är det mycket snack om" Monstret" han är inte den bästa målvakten i elitserien på långa vägar. Sätt han i ett sämre lag så får ni se. Han har ju inte gjort något väsen av sig innan han kom till FBK. Stefan Liv är just nu elitseriens bästa målvakt sen kan folk tycka vad dom vill men det är fakta. Dessutom måste jag kommentera domaren Thomas Andersson, han är så jävla dålig så man blir mörkrädd. Han klarade inte hemma publiktrycket igår heller. Tex Nordström när han river av masken medvetet på Stefan, eller när Jönsson håller fast en HV spelare i i sin egen zon med knäna, tacklingar i ryggen och det händer ingenting. Det är en skam mot sporten att han får döma. Nu låter jag som en dålig förlorare men det är jag inte FBK var hetare en HV igår men Andersson gjorde inte saken bättre. Men det är nya puckar på söndag i Jönköping vi får hoppas att HV höjer sig . KÄMPA HV KÄMPA !

Postat av: Släggan

Nordström river av masken på Liv medvetet? Som jag såg det så var han ju upphakad av en HV-back och träffade sen Liv när han drog loss armen...men det är vad jag tycker. Sen det där med tacklingar i ryggen & knäna...det finns det såna som håller på med i HV...kolla bara på Törnberg. ;)

2009-04-04 @ 13:08:12
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Bolton

Var inte så enögd blomman =)



Visst Liv är duktig men Gustavsson är bättre. Han har väl inte imponerat supermkt nu de två senaste matcherna men i övrigt har han varit stabilare än någon annan målvakt. Titta bara på statistiken över hela grundserien.



Sen är det ingen utvisning på Nordström när hjälmen åker av.



Och sen tycker du att Jönsson borde åka ur när han håller kvar HVs spelare med knäna. Varför ska inte HV spelaren åka ut i första läget då när han håller kvar Jönsson så att han inte kan följa med upp i anfallet?

2009-04-04 @ 13:09:40
Postat av: Blomman

Ni gillar inte HV va ? ha ha. Gött tugg en då ny match i morgon. Ha det bäst mina vänner , för vi är väl vänner ?

2009-04-04 @ 20:08:54
Postat av: Blomman

Glömde att säga Bolton. Jag är inte enögd bara färgad ha ha ha. Ha det gott gubbar.

2009-04-04 @ 20:15:25
Postat av: Bolton

hehe... ja där har du rätt.... men de var oxå det enda =))

2009-04-04 @ 20:53:51
Postat av: Blomman

Vi får väll se Bolton.I morgon är en annan dag. he he.

2009-04-04 @ 22:55:05

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: