Då var man på plats !

Soliga Kalmar är en fin stad. Ni har jag instalerat mig fått ordning på databurken hängt in mina kläder osv. Vi spelade två träningsmatcher i helgen mot Växjö div 1 och Westervik div 2 det blev förlust med 5-1 och 6-2 men med förutsättningarna 10 man och två debutanter så tycker jag att det var bra en då. Vi spelar i helgen igen. Hemma mot Wedeby och borta mot seriekonkurenterna Sävsjö. Det blir roliga och intresanta matcher. Nu har jag lärt mig namnen på dom tolv som var med i helgen , bara en sådan sak ha ha. Jag tror att vi kommer att få se ett helt annat CL till helgen där vi hoppas på att dom sjuka och bortresta skall vara tillbaka. En rapport kommer om dom två matcherna ha det gott mina trogna vänner och läsare.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: