Efter 14 sorger och 97 bedrövelser !

Äntligen vann GAIS i derbyt mot kamelerna(ÖIS) jag undrar om det inte kom en liten tår på undertecknad när segern var bärjad. GAIS har spelat bra men inte gjort mål och då vinner man heller inga matcher. Äntligen lämnade vi Djyrgården bakom oss, ja ja jag vet att det heter Djurgården men en då. Ja i alla fall för en dag för dom spelar väl i kväll? GAIS har plockat in den gamle legendaren Benny Lennartsson och det verkade ju bli efekt, men det är svårt att säga om det blir en Lennartssonefekt efter bara en enda match. Jag vill nog se lite mer innan jag säger så. Men jävligt gott med en seger i alla fall, nu ser man nästan fram emot matchen mot Henkeborg i nästa omgång. BLÅVITT E DISCO GAIS E ROCK´N ROLL


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: