Frost i svarta kalsonger !

Det finns människor sen finns det människor.  Asta Kask har anklagats för det mesta, som t ex  att de har en herrgård på Gotland, de är förmögna, de åker limo till spelningar.  Micke B Och Bonny har 46 mille på banken som dom har roffat åt sig av våra fattiga skattebetalare.  Asta Kask dricker enbart skumpa, då snackar vi frukost.  Dom spär ut det med lite rysk kaviar. Jo Asta Kask är ju ett sådan skitband som har hummer som pålägg på limpmackan eller vad tror ni? Nej Asta Kask är det goaste bandet i mitt liv,  jordnära grabbar som är det bästa som har hänt mig.  Micke har jag har haft kontakt med under åren, inte jämt men då och då. Men då och då dyker det upp pinsamma avarter som Frost den gamle trummisens band och Black uniform, båda två har skriviet fuck låtar til ASTA KASK, till vilken nytta?  Frost har lika mycket påhälsningar på sin g bok som jag har i kallingarna. BU är ett tragiskt band som förmodligen vid det här laget har knarkat i hjäl sig. Så lads släng kavajen, tupera håret, släng på dig en tshirt med Ramones och ha ett jävla drag i Husqvarna folkets park.  Jag är där trots att jag är punkpensionär.

Postat av: Majken

I will be there too.

Lystra till pianot Blomman....SLÅ DIG FRI

2009-08-26 @ 00:03:36
Postat av: Blomman

Det kan du ge dig på Majken, det skall bli så jävla häftigt.

2009-08-26 @ 15:01:15

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: