Då var det helg !

Denna helgen blir det nog mestadels bara lugnt hemma med Agnes äta lite god mat  och någon pilsner. Ev kanske vi går på bion "Kvinnor som hatar män" Den har ju fått kanonkritik så då är den säkert dålig. Det brukar ju vara så med filmkritiker att tycker dom en film är bra tycker jag den är kass, tycker dom den är kass då tycker jag med all säkerhet att den är bra. Det vore kul om någon av mina läsare som har sätt filmen vill ge ett utlåtande. I morgon beger vi oss till metropolen Forserum för säsongens näst sista match. Vi har chansen på en fjärdeplats vilket vi skall försöka att bli. På två säsonger så har vi haft två nya lag kan man säga. Så nästa år så hoppas jag att vi kan ta steget upp till div 3. Med lite ny förvärv som spetsar till truppen och en bra satsning från dom gubbana som är kvar så skall det kunna gå. Hoppas ni andra får en bra helg med många kramar till er ,och det behövs kramar när det är så kall ute.

Postat av: Glitterstina

Hahaa,du är bara för härlig Blomman!!Så är det för mig oxå,jag och filmkritikerna är alrig överens!:-)

Jag började att lyssna på Män som hatar kvinnor,som ljudbok,men det var för invecklad,så jag lyssnade aldrig färdigt,men det är många som tycker den är bra,men jag är väl konstig!!Hahaa!

Ha det bäst vännen!

2009-02-20 @ 19:20:29
URL: http://glitterstina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, men nu firar man ju inte längre...hehe...men jag känner mig fortfarande ung & rask, så än blir du inte av med gubben!! Jag ska minsann stångas en säsong till!! Ja, i morgon är det 3 poäng som gäller...känner att jag kan bli giftig som forward i morgon!!

2009-02-20 @ 22:30:14
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: