Dags för besiktning !

Ja det där med gamla bilar är ju alltid lika intressant, hur många tvåor får man den här gången? Dessutom när man är totalt ointresserad av bilar och inte gillar att greja med dom så blir det  så blir det ganska lustigt. Men som tur är har jag kompisar som är bra på bilar så det ordnar sig alltid. Jag har ju bara haft bilar som skall ta mig från punkt a till punkt b. Bilen är för mig bara ett bra transportmedel. Men jag behöver ingen lyxkärra för att ta mig fram. Huvudsaken är att den startar i alla väder och i alla lägen det är det viktigaste. Vad tycker ni om besiktningar är det nervöst eller känns det ok? Jag är aldrig nervös när jag åker på en besiktning utom en gång närjag höll på att få körförbud,det var hål i bromsröret så broms olja läckte,då sa besiktningsmannen att jag inte skulle få köra hem med den men efter en stund så sa han om jag körde småvägar så fick jag köra den hem och ställa den på direkten vilket jag också gjorde. Annars är jag inte nervös, jag en då inte påverka utgången av resultatet. Och man får nästan alltid en  ombesiktningen på en gammal kärra. Ha det bäst !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: