Om du tror på troll och häxor! Då kommer trollen och tar dig.

Det har varit ett ganska jobbigt år man har råkat ut efter en det ena en det andra. Men just nu känns det ganska lugnt. Ni läser min blogg vet att det finns en person som lägger ner en hel del tid på att förtala mig på sin blogg och på andras bloggar. Det finns så mycket osanningar och lögner om vad jag har gjort mot denna person! det är inte mycket rätt i personens texer. Personen lever i en sorts fantasi värld där personen endast lever för sympati det är så synd om mig. Denna människa framför mig som en totalt vettvillig person och sann galning dom som läser personens texter måste ju tro att jag är helt tokig. Som tur är vet ju jag vad som är sant och inte sant så därför behöver jag ju inte bry mig så mycket. Men det är en då jobbigt att läsa alla osanningar. Jag får ju inte chansen på denna personens blogg att förvara mig då mina inlägg inte släpps igenom.Men nu är personens blogg nedlagd och det känns väldigt bra. Jag hoppas att så förblir med eller att personen kommer ur plastbubblan och slutar med sin pajkastning mot mig. Jag kan erkänna att jag har varit rätt tuff mot denna personen ,men jag har fått tagit mycket skit också. Visst allt som jag har gjort har inte varit rätt  heller men ibland så rinner bägaren över när man var och varannan dag har fått stå ut med spott och spe. Jag hoppas att det verkligen lugnar ner sig nu för jag vill bara ha lugn och ro.Kram till er alla.

Postat av: Linda

Du är bara bäst blomman.

2009-02-27 @ 14:28:20
Postat av: Dennis

Hör jag en trall av DLK i bakgrunden? :D

2009-03-13 @ 02:25:11
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Dennis

http://www.youtube.com/watch?v=04df4mLuzmA

2009-03-15 @ 02:42:05
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Du har så rätt så, nästa gång blir det vi går dit kuken pekar ha ha.

2009-03-17 @ 15:07:38
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: