Så blev det då livstid !

Då har domen i Arbågamålet avgjorts i alla fall till en början, det lär säkerligen överklagas men mörderskan fick livstid vilket glädjer mig oerhört Men en då man kan inte fatta hur någon människa kan slå ihjäl två helt oskyldiga barn, man mår illa. Men sen tycker jag det är skamligt att erbjuda föräldrarna enbart 100000 vardera. Visst ett människo liv kan inte värderas i pengar  men nog fan borde dom ha fått mer, herregud dom har förlorat sina små barn. Bara det är ju sorgligt och då kan man väl få en rimlig ersättning kan man tycka. Jag hoppas att föräldrarna i sin tur överklagar det låga beloppet och får ut mer för allt jävliga som dom har gått igenom.Men en skönt att det en då blev livstid så att Sverige kan visa vara skåpet skall stå. Helst hade jag sätt att hon hade fått sitta i en mörkkällar hålla på vatten och bröd som det var för i tiden det hade varit något. av tycker mina läsare skall livstid vara livstid med andra ord att man aldrig skall få e chans till benådning. Jag tycker så får man livstid så är det livstid och då skall man sitta resten av livet. För att släcka en annans människas liv med berått mod, ja då finns inga förmildrande omständigheter det är min åsikt.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: