Dags för After Work !

Ja i dag fredag skall jag följa med Agnes och hennes arbetskamrater till Olerys och äta en god bit mat och svinga någon bägare. Det är skönt med lite egen tid efter en vecka. Olerys är ett mycktet trevligt ställe som jag kan rekomendera för alla sportfantaster dom sänder mycket sport där. Sen på kvällen så kan man dansa till skönt musik om man nu gillar det. Skoj skall det bli i alla fall. En gammal klasskamrat från vårdlinjen kommer också och henne har jag inte sätt sen vi slutade skolan så det skall bli roligt med. Jag har ju aldrig träffat Agnes arbetskompisar så man är ju alltid lite nervös när man inte känner folket, men jag är ju rätt social och har lätt att anpassa mig så det skall nog gå bra. Jag hoppas på en trevlig kväll i alla fall. Skål tamme fan !

Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en trevig kväll kram ....

2009-01-30 @ 15:16:12

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: