Har pedofiler, våldtäktsmän, incest föräldrar något existensberättigande ?

Då och då dyker det upp i tidningarna om barn som har farit illa pga av dessa ovanståde människor. Eller ja är dom människor? Kräk anser jag att dom är. Vi har den där tysken som låste in sin dotter i en massa år och dessutom gjorde henne med barn. Hur i helvete tänker en sådan människa? är han sjuk? ja självklart är han en sjuk människa normala gör inte så. Jag var på ett semenarium i Bollnäs när jag bodde där som handlade om incest. Det var en mycket pråper dam som höll i det. Hon berättade att det yngsta fallet som hon hade varit med om var en 8 månaders baby. Kan ni fatta 8 månader? Flera av besökarna fick gå ut då hon berättade om alla skador som barnet hade fått. Och själv ville jag bara spy. Man mådde så dåligt efter det här, men man fick ganska klart för sig vilken sjuk värld vi lever i. Våldtäktsmän får ju en kick av att just våldta en okänd människa och man kan ju fråga sig hur det står till innanför pannbenet på en sån? Men dom flesta våldtäkter som aldrig anmälls sker i hemmen. Och det är många skall ni veta. Frågan är har dessa individer något existensberättingande? nej jag tycker inte det. Jag tycker man skall ge dom kemisk kastering och då handlar det inte om en liten tablett att svälja ,utan att stoppa kodden i ett syrebad. Det är de dom förtjänar dom asen som har förstört så många oskyldigas liv.

Postat av: Celina

ser layouten i min blog lite konstig ut, eller är det bara min dator? hjälp!

2009-01-22 @ 13:37:26
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Hejsan :-) kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar bilder på mina senaste porträtt. Det finns även tre linnen kvar att köpa :-) Lägg till mig på blogkoll så lägger jag till dig :-) kramar

2009-01-22 @ 13:40:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: katerina

Ja, jag tycker att man bör kastrera/sterilisera våldtäcksmän för att undvika att mannen/kvinnan inte ska begå ett sånt hemskt brott igen. Syrebad lät lite hemskt men ett ingrepp vore bra. Det är så oerhört hemskt att vissa råkar ut för våldtäckter och man bör göra allt för att minska antalet.

2009-01-22 @ 13:50:16
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Blomman

Hej Katarina !Visst det var väl lite överdrivet med syrebad, men jag blir så förbannad när man ger sig på barn.

2009-01-22 @ 13:52:14
Postat av: Henny Penny

Du tar upp ämnen som gör det värt att läsa din blogg Kram .

2009-01-22 @ 14:40:33
Postat av: Emma Damm

tack så jättemycket :-) kramar

2009-01-22 @ 14:41:14
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Blomman

Det var så lite så Emma.

2009-01-22 @ 14:45:41
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Mixii

Både pedofiler, våldtäktsmän och incestförövare är sjuka människor, lås in dem på rättspsyk´och medicinera bort problemet. Eller släpp ut dem på "banan" på Norrtäljeanstalten så komeer det att självsaneras inom en kvart...

2009-01-24 @ 01:39:58
URL: http://mixii.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: