Vi fick vika ner oss för kylan !

Vi hade ju förhoppningar om att kunna sova i byn i fredags men det var för kallt. Trots påpälsning och lägereld. Men trevligt var det en då. Och man längtar till våren då vädret är bättre för att kunna sova där. Zorro (min hund) kan springa fritt och en trevlig gemenskap. Men att sova där i sonens hus i januari var övermod. Så därför måste jag en mer beundra indianerna som klarade vintrarna för det måste ju varit kallt även då. Men som sagt nu ser jag fram mot kommande kvällar ute i byn. Vad är golf som var mitt stora intress innan mot detta ? jo det är 100 gånger roligare att vara lajvare. Prova själva så får ni se. Man flyr ifrån den mordena tiden och lever sig in i sin roll man har bestämmt. Fruktansvärt kul och en härlig gemenskap. Där alla kan vara med ung som gammal man behöver inte gå några grönkortskurser, utan bara vara sin roll eller sig själv.Ha det bäst mina vänner. Mvh Blomman

Postat av: Agnes

Ok, då va det testat du är en man av halm haha : )

Nä det va för jävla kallt, men har man inte prövat kan man inte veta, kul va det iaf! / puss

2009-01-19 @ 09:54:38
Postat av: Blomman

Ja jag får erkänna halmmannen då. Men jag håller med dig gumman det var kallt som fan och kul/Puss.

2009-01-19 @ 10:23:48

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: