Då var premiären avklarad !

Alltså badpremiären jag och syrran tog ett dopp i Åkersjön det var varmare en man kunde tro. Annars är jag en tvättäkta badkruka som helst vill ha 28 grader i vattnet. Men det blir det ju sällan här. Men nu har man klarat av det i alla fall. Idag skall jag hälsa på min mor i Värnamo hon är där och hälsar på sin 85 åriga syster, snacka om pantertanter ha ha. Det blir lite fika och snacka lite skit. I morrgon blir det att jobba igen. Sen är man fri i helgen, det skall bli skönt. Ha det bra där ute i cyberrymden, och glöm inte att fylla på med mycket vatten när det är så varmt men en då så skönt.

Postat av: Junitjej

Jag hoppas du njuter av sommarens soliga väder!! Fin blogg du har!

2009-07-04 @ 23:39:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: