Det är så grymt !

Ni har säkert läst om mamman som misshandlade sina barn och barnen fick bo i total missär. Bland annat så misshandlade hon barnen genom att skära dom med glas , spikar mm ,  dom hade inga madrasser i sina sängar och badkaret var fullt av skit så det gick inte att använda. Barnen fick heller ingen mat eller gå ut. . Givetvis förstår alla som har läst om fallet att den 30 åriga mamman var psykiskt sjuk men en då, grannar hade slagit larm tidigare men inget gjordes varför kan man undra. Jag hoppas att barnen kan repa sig i sina nya familjer och att dom kan få ett bra liv trots allt. Men det jag inte fattar är att dom särar på barnen den minsta får inte bo ihop med sina syskon. Jag har läst så mycket psykologi att  jag kan säga att det är helt fel att sära på dom. Dom äldsta barnen har ju tagit hand om den mista och är väldigt orolig för sin lilla syster. Ta tag i det är nu socialtjänsten och gör rätt. Barnen mår ju dåligt som dom gör är det meningen att dom skall må en då sämre på grund av att dom inte får bo tillsammans. Till sist jag hoppas  att mamman får vård samt att barnen kommer till fosterföräldrar som verkligen kan ge kärlek och omtanke. Och vissa empati och medkänsla det är ni värda efter allt ni har tvingats utstå Jag skänker er en bamsekram !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: