Ordning och reda kåken på freda !

Ja då var man på banan igen i datorernas hemska värld. Jag lovade ju ett reportage om min indian vän Rickard , det kommer men det har ju hänt lite sen jag bloggade sist. Sverige var sämst som vanligt när det gäller lagidrott , torsk mot danskjävlarna och man spelade som krattor. Men lite ljus i mörkret Robin Söderling som kom tvåa i franska öppna det var inte dåligt däremot. Sen vann ju Berta juniorfinalen i samma turnering, hipp hipp säger vi till honom. Det har ju varit EU val också piraterna kom ju in i EU skall man skratta eller gråta ? ja fan vet. Vad har hänt mer då ? jo ett flygplan försvann men nu har man hittat kroppar och det måste ju en då var skönt för dom anhöriga även om olyckan är en fruktansvärd tragedi. Sen går mina tankar till Henke Larsson som miste sin lillebror innan matchen i lördags. Nu hoppas jag att ni får en bra vecka och var rädda om varandra.



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: