Veckans som kommer !

Ja då var helgen slut back to allvaret igen. Denna vecka så skall jag försöka att hinna med följande. Lämna in Agnes gräsklippare och hennes trimmer på lagning. Städa min lägenhet, hjälpa Agnes att rensa hennes vind.  Plocka ordning på lajvsakerna, Sätta ut golfgrejerna på blocket. Bygga en trappa till huset i byn samt ordna en diskbänk där ute. Samt att börja jobba på sommarschemat på jobbet. Fixa inför midsommar. Puh det känns ganska jobbigt och jag lovar inget att allt detta skall bli gjort men jag skall i alla fall göra ett försök ha ha ha.

Postat av: Agnes

wow, dessa planer gillar jag!!!! :) /puss

2009-06-15 @ 13:40:21
Postat av: Blomman

Kan tänka mig det men som jag sa jag lovar inget ha ha. Puss.

2009-06-15 @ 14:11:13

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: