Allt är inte svart eller vitt !

När man har fått erbjudande som jag har fått med ny klubb osv. Ja då måste man ju fundera på många saker skall, man trivas i klubben, skall man trivas där man skall bo,skall man trivas med sitt nya jobb osv. Hur skall mitt förhållande med tjejen funka på distans. Ja allt sådant funderar jag på just nu. Visst jag är sugen, men samtidigt är jag beredd att offra? Jag vet faktiskt inte om jag är det. Jag skall träffa två klubbar denna veckan en i morgon tisdag och en på lördag. Efter det kommer jag att ta ett beslut hur det blir. Har mina läsare varit med om samma dilemma? Berätta gärna hur ni gjorde och hur ni löst det. Hade ni flickvänner , pojkvänner som skulle ha ett ord medi laget. Jag älskar verkligen min tjej men jag vet inte om jag har lusten att offra henne för en inne bandykarriär på annan ort. Kram till dig Agnes.

Postat av: Halvårspendlaren

Man behöver inte offra sin tjej för en karriär på annan ort! O vad gäller innebandy är det ju inte en året runt sport. Klart som fan att du ska köra. Kör så högt upp som möjligt och motbevisa alla som har klagat på dig senaste åren.

2009-03-23 @ 22:33:03
Postat av: Anonym

Är det viktigast vad andra tycker?

2009-03-24 @ 10:43:42
Postat av: Blomman

Jag vet inte om så många har klagat på mig kom ju till Värnamo från Barnarp med två seriesegrar i bagaget Men det blir ju jobbigt för båda det rör ju sig om en lång flytt i så fall. Nej det är inte viktigast vad andra tycker jag undrade bara om någon hade haft samma dilemma.

2009-03-24 @ 12:08:54

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: