Att ta svåra beslut !

På lördag åker jag och Agnes till den klubben som spelar lite högre upp än vad jag har varit tidigare Visst det är jättespännande men samtidigt ångest fullt. Man vet inte vad dom har för bild av mig och jag känner knappt någon förutom än. Men att ta beslut är inget roligt jag vill också klargöra att jag INTE har bestämt mig bara för att jag åker dit och träffar klubben. Men klubben gör ett seriöst intryck och har klara mål. Sånt gillar jag! inget skitsnack vad det är för målsättning man har. Men sen har jag ju min andra hälft också, hur skall det funka osv sånt måste man också ta med innan man bestämmer sig. Usch det här är inget kul alls men samtidigt är det ju kul att få en sådan förfrågan som jag nu har fått. På lördag träffar jag Ordförande , sportchefen och fd tränaren som numera skall bara spela enbart. Jag skall säga att jag brukar inte bli nervös men det är jag nu. Mer om mitt besök med klubben kommer under söndagen. Ha en bra helg och heja på HV idag och i morgon torsdag.

Postat av: Anonym

VAd hände?

2009-03-31 @ 10:27:32
Postat av: Blomman

Som jag sa jag svarar inte på frågor om det. Men så mycket kan jag säga att jag skall träffa en klubb på lördag.

2009-03-31 @ 14:47:14

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: