Bästa publiken , jävligt besviken !

Vid gårdagens match mellan HV-Frölunda blev jag ordenligt besviken, HV spelade håglöst i en sådan viktig match. Spelarna gjorde inte sitt det såg virrigt och lojt ut. Men tränaren Kenta Johansson var fullständigt katastrof. När man ligger under så är det ens förbannade skyldighet att göra allt för laget som står i ens makt, det gjorde inte Kenta. Frölunda tränaren däremot skall ha kredd, han tog en time out beordrade full fart framåt ändrade i kedjorna osv. Men Kenta stod där med armarna i kors. Frågorna man ställer sig idag är skiter han i det ? han skall ju till Lugano efter säsongen. Man får hoppa att det inte är så.Varför tog han ingen time out direkt efter VF,S 2-1 mål, eller åtminstone då det var 1.5 minut  kvar när han hade chansen. En time out hade gjort att han hade kunnat gjuta mod i killarna och dra upp dom sista rikt linjerna. Sen att bara plocka ut LIV utan någon plan kändes  allt  annat  en genomtänkt. Nu kommer det bli mycket svårt för HV att klara sig enda till finalen, men hoppet finns i alla fall. Nu skall man till Göteborg och då måste man höja sig ett par hundra % . Som fans får man aldrig ge upp kom igen HV kom igen.

Postat av: Släggan

Hm...rätt märkligt att så fort det är slutspel, då ser & hör man alla "HV-fans"...men annars är det rätt tyst om dem...eller?? ;)

2009-03-24 @ 21:31:35
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jag vet inte Släggan om det är så ,men jag håller på HV oavsätt om det är sluspel eller inte.

2009-03-25 @ 00:13:59
Postat av: Släggan

Nä, inte du kanske, men jag har märkt ganska tydligt på mitt jobb att..."ojojoj...vad vi är bra nu när det är slutspel...bäst att börja använda HV-halsduken"...typ...hehe. Men jag håller med...man ska ju hålla på sitt lag i både med & motgång & jag som är Djurgårdare, får ju säga att det varit mest motgång...men nästa år...då jäklar!! Haha

2009-03-25 @ 09:36:13
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: