Det finns en Gud !?

Jag skrev ju ett inlägg för 8 timmar sen och 8 minuter om att jag inte hade snus. Efter inlägget så la jag mig för att sova. Idag när jag vaknade så låg en snus dosa på hallmattan. Så det finns en gud som bryr sig om en sådan som mig trots allt. Jag kan tänka mig att gud har svart hår är söt och är väldigt snäll. Så om man tror tillräckligt mycket så får man sina drömmar uppfyllda även om det bara handlade om en snus dosa. Mitt liv är ju ett rock ´´n roll liv och jag kommer nog aldrig att bli vuxen. Men nu har jag i alla fall sökt ett jobb som undersköterska på arbetsplatsen där jag jobbar, det är inte natt men på en avdelning som jag trivs på. Jag hoppas verkligen att jag får det, det vore bra om man kunde planera sin ekonomi vilket jag inte kan idag som vikarie. Så jag skall fortfarande tro och leva mitt liv som jag vill, krama min tjej pussa mina barn ta hand om min hund och fortsätta att bry mig om andra, då kommer jag att dö lycklig och ha vetskapen om att jag hade kul på jordelivet. Varför skall man ha tråkigt när man lever ? ha kul här och nu. Den dagen när jag hamnar på hemmet om jag kommer så långt så det är slutstationen du kommer bara till himelen efter det,  ja då skall jag liva upp stället det kan jag lova. På med dvd,n och då är det  inte Larz Kristerz som gäller utan KSMB , Ebba Grön och Sex Pistols. Jag kommer att sitta där med skinjackan på , har tappat håret och skrika fuck fuck fuck till alla som inte gör som jag vill och hjälper mig först. Eller vad tror ni, hur ser panchisarna ut då när  vi hamnar där? Skriv gärna och berätta vad ni tror.

Postat av: Insider

Du undar ju tydligen vem påskharens lillebror är.



Ett tips , han är också född -63.

2009-03-10 @ 18:39:35
Postat av: Blomman

Insider nej jag undrar inte , bara ställer frågan VARFÖR VÅGAR INTE HAN SKRIVA VEM HAN ÄR ?

2009-03-10 @ 20:19:43
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Glitterstina

Åhh så gott kaffe smakade,undra om Stefan Liv vill ha en kopp,verkar behöva det!

Heja Lappland,in med pucken!Hahaa!

2009-03-11 @ 21:49:19
URL: http://glitterstina.blogspot.com/
Postat av: Glitterstina

Åhh så gott kaffe smakade,undra om Stefan Liv vill ha en kopp,verkar behöva det!

Heja Lappland,in med pucken!Hahaa!

2009-03-11 @ 21:50:23
URL: http://glitterstina.blogspot.com/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: