Hata, hata , hata Göteborg !

Det är nu det gäller, kärleken till det egna laget eller hatet till det andra ja det är frågan. Jag älskar ett par lag GAIS först och främst, HV 71, Bollnäs GIF i bandy, Chelsea i England. Lag jag hatar är Edsbyn därför glädjer mig att SIRIUS VANN , IFK Göteborg  och Jönköpings IK. . Jag hoppas att dom åker ur det skulle glädja mig. Jag har hatat JIK sen den dagen en känd TV profil sa till mig jag bär inte sarg, vet du inte vem jag är eller,så länge jag kan äta gröt så länge skall jag hata JIK och önska dom all olycka. Hur blir det med mig då och min karriär, jag har ingen aning. Jag slutar med innebandyn som det ser ut just nu, och gör andra saker , jag skall försöka att rädda en  skog genom att skänka pengar, det kanske inte hjälper men då har jag gjort vad jag kan. Innebandyn är bara en lek, och för mig så ja det var kul, men inget mer. Det här med att hjälpa andra är mer viktigt. Jag älskar livet, livet är viktigt. Men seriesegrar poäng det går över, och det finns dom som behöver mig bättre än i ett innebandylag. Mål i livet är att åka till ett reservat och hälsa på indianerna . Indianerna kämpade mot den vita mannen, men det var lönlöst. Indianerna hade ingen chans. Dom utrotades likt JUDAR fy fan. Jag saknar inte något skulle det vara något är det snuset. Idag har jag inga pengar inget snus, så det blir en prövning. Klarar jag detta så skall jag sluta. Medan min uppväxt har givit mig kämpaglädje, kan jag bara fixa snuset ett par dagar så skall det gå. Fast jag känner reda nu SNÄLLA SNÄLLA GE MIG SNUS.  Så snabbt gick det åt helvete med min snusavvärning. Ha det gott utanför min värld.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: