Jävla ÖB !

Ja nu menar jag inte Sveriges Överbefälhavare utan varuhuset. På deras hemsida står det Millitär yllefiltar 125 spänn. I en månad har jag ringt men icke inga hemma. Dessutom står det, finns i alla varuhus. Skitsnack och ren lögn. Jag ringde ÖB i Värnamo, nej vi tar  inte hem militär grejer. Jönköpings ÖB har jag jagat. Varje gång säger dom ring torsdag ring tisdag inte fan kommer det några filtar. Idag när jag ringde sa dom att deras dator hade havererat. Ring torsdag i nästa vecka då är dom säkert här. Blir man trött eller blir man trött? Kan man inte säga , nej vi vet inte om dom kommer överhuvud taget.Men man får väl böja sig och prova igen nästa torsdag, annars får man åka till Skeninge och köpa dom på plats men då kostar ju bensinen med. Men jag är beredd på att göra det, dels för att filtarna är så varma och dels för dom är stora. Jag skall ju ha dom byn så det är därför jag jagar.. Har någon råkat ut för samma sak berätta gärna.

Postat av: Tesstamente

Haha, jag har faktiskt råkat ut för det, men det var toapapper. Inte lika originell vara kanske:-)

2009-03-17 @ 15:19:28
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: