Kromad armbåge !

Ja alla vet säkert vad en "kromad armbåge" är det är när man har vänster armen utanför fönstret. I dag när jag körde hem från byn hade jag fönstret nere för det var så varmt och skönt. Och jag kunde inte låta bli att hänga ut armen. Annars är detta betendet hämtat från först och främst raggarna, som både monar och kör kromat , Mona är när man hänger ut röven genom fönstret . Och det tycker raggarna är väldigt skoj, alltid retar det någon. Det gladde mig idag att våren är på väg snön håller på att smälta även att det tar en jävla tid. Men jag fick lite gjort idag i alla fall, rensat upp bakom huset och slänga lite skit samt att jag lagade handtaget på insidan dörren. Dessutom hittade jag min fina kniv vilket var bra. Jag längtar verkligen till våren så att man kan sova i byn och renovera det skall bli så gott att komma igång. Ha det bäst mina vänner.

Postat av: Agnes

oh, vilken tur att du hittade den fina kniven!

va skönt för Z att han fick springa i solen därute en stund. Fortsatt bra dag, kram!

2009-03-17 @ 13:22:20
Postat av: Blomman

Ja han träffade en kompis med , som var ute och tittade på byn. En trevlig äldre herre med en tik, såklart att han blev glad.Vem blir inte det av tikar ?

2009-03-17 @ 13:27:06
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Agnes

har du perversa böjelser??? hahaha ; )

2009-03-17 @ 13:58:14
Postat av: Blomman

Japp fast jag tror du förstår att jag menade kvinnfolk ha ha kram.

2009-03-17 @ 14:01:59
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: