Supersalamin !

För ett tag sen skrev jag ju om Bonka Bäver , det är ju en låt som handlar om sexakten. Vad man kallar den på olika ställen i Sverige. Då fick jag ett inlägg om "Supersalamin" jag tyckte det var väldigt roligt. Att man kallar sitt manliga organ för supersalamin. Är det så att vi män måste hävda oss med vårt kön eller är det så att det är kvinnans dröm att ha en man med en supersalmi och då förväntar jag mig att vi pratar stor size. Är storleken så viktig ? vad tycker ni kvinnor och män. Kan det vara så att pressen på dom som inte har så stor gör att man skapar dåligt självförtroende ? lika så att kvinnor skall ha en päronrumpa och stora bröst och vara smal om midjan. Är det sådana ideal som vi skall ha ? Jag tror att man mår bäst av att inte sträva efter något man inte kan påverka. Har du stor eller liten spelar ingen roll anser jag det är hur man använder den som ger resultat. Kvinnan i sin tur kan ju inte rå för hur hon är skapt. Ni förstår vad jag menar. Det är la´ inte så kul att kasta in en tennisboll i en sporthall och få det att funka. Nej vad glad för det du har och gör det bästa av det det är mitt råd.

Postat av: Refused

Du har en poäng där... Pittens storlek är relativ.. Det är svårt att få in en falukorv i en parkeringsautomat.. Men!...Det är lätt att nedsänka en prinskorv i en hink med ljummet vatten.. ;)

2009-03-12 @ 17:21:57
Postat av: Insider

Ja, han är involverad i sishockey, eller har åtminstone.



Och nej, han kör INTE ambulans.

2009-03-12 @ 19:55:36
Postat av: Blomman

Kan det vara Ö H. så hänger jag inte ut någon.

2009-03-12 @ 23:22:57
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

När du skrev 63 så slår det mig att det är en H.H

2009-03-12 @ 23:32:54
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Dennis

Надеюсь, что все хорошо, вот он на рулонах, начал с блогами снова через несколько недель апатии и печали.

2009-03-13 @ 02:18:15
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Dennis

Man ska vara en tvåmeters Adonis med kuk som en D-ponny, ha åtta siffror på banken, hus vit havet, bil för en mille till vardags och för tio till helgen, dessutom så ska man vara social och smart och allmänbildad. Eller psykopat så man kan få alla att tro att det är som jag precis beskrev.



Min blogg rullar igen, om du vill och har lust!

2009-03-13 @ 02:29:22
URL: http://hycklare.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: