Vad är en popcornfrisyr ?

Ni har säkert hört den jingeln med Mojje! Han sjunger om att han har en "popcornfrisyr" jag funderade på vad jag har för  en frisyr. Kan det vara  ,kebab frisyr, eller punkfrisyr,eller rent av microvågsungs frisyr.Men jag vet inte jag skulle gärna vilja veta. Det är sådana här saker som gör livet värt att leva över att fundera på sådanna viktiga saker.Det känns som just den  texten har fått mig att tänka till hur det skulle vara i världen om alla hade popcorn frisyrer.Tänk vad musik kan göra för medmänniskan. Skämt och sido,men den här dagispoppen är verkligen usel men trots det så säljer det massor och kidsen gillar Mojje och det skall dom ju få göra. Jag får väl ta fram en synt  göra en techno låt om att det är metall i mitt protesknä. Eller så får jag väl skriva om jag är tokig i min tokboll eller någon annat intelligent,för det verkar som att man kan skriva om vad som helst och det säljer. Nej nu skall jag poppa popcorn i en skål kram på er.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: