Vad menar du nu då ?

Jag hade ju en karriär som målvakt i SIK,s alag, Vi vann serien men knäskada satte stopp för karriären då blev jag tränare. Första laget jg tränade var SIK.,s B lag. Minns inte var vi hamnade mendet gick säkert inte så bra. 95 fick jag mitt första utom lagshavande Värnamo IK och det blev serieseger. En säsong där så gick flytten till Månsarp drömkontrakt 20 lakan, men det gick inget vidare jag sparkades efter halva säsongen, det berodde nog inte på tabellläget, vi låg fyrá, men det handlade om at jag inte hade körkort det var struligt. En säsong senare  tränade jag SIK,s alag vi kvalade oss kvar. Året efter så vann vi trean. Ny adress blev Wrigstad en härlig tid men bara en säsong, så det börja att gå ryckten att jag bara klarade en säsong. Turer hit och dit gav Barnarp, Ett lag som hade gjort sig kända av att vara stöddiga idioter och allmänt farliga för allmänheten Men dessa gossar visade att man offrade allt. Visst första året gick inget vidare, Men sen förlorade vi en match på två år', Idag spelar mitt ÄLSKANDE BARNARP I DIV 2. Vem fan hade trott det. Barnarp är ingen klubb dom är en sekt, alla älskar alla. Och man bryr sig om varandra. Grattis till er i Barnarp och kram till Gurra och Buck som  tog över fan vad bra ni är.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: