Avund en av dom 7 dödsynderna !

Sen det blev känt att jag skulle flytta till Kalmar så har avunden börjat lysa igenom som vanligt. Anonyma inlägg på klubbens hemsida där det står att blomman blomstar inte, och det kommer att gå dåligt pga av den nya tränaren osv varför skriver man sånt igentligen ? jo det är ren avundsjuka. Dom kan inte glädjas med andra. Nu säger jag inte att det kommer att gå bra för det vet man inte men jag hoppas det. Jag har ju trots allt varit med och fört upp lag tidigare så  visst finns det förhoppningar även att man skall lyckas igen. Men oavsätt vilken serie man spelar i så är det svårt att gå hela vägen. Men under mina snart 20 år med innebandyn  så har jag hela tiden förföljts av människor som rent ut sagt hånar mig öppet, man försöker att inte bry sig men ibland är det svårt. Jag har ju stuckit ut hakan mycket men under åren som har gått har jag blivit något bättre på att låta det rinna av mig. På en klubb blogg skriver bland annat att han blev "chockad" över att jag skulle träna klubben, varför ? blev han lika chockad när deras nya tränare skrev på? Nej det var bara för att det gällde mig, man unnar inte mig den här chansen. Jag vet vad jag kan så jag behöver inte bry mig, Resultat och tabeller ljuger aldrig så är det sen kan folk tycka vad dom vill om mig. Som tur är så är alla inte sådana människor som vill mig illa på något sätt jag har fått mycket possetivt också min förra klubbs ordförande skickade ett mail och grattade och jag har fått sms från någon annan som också önskade mig lycka till, även på Ligaforumet har det mestadels varit glada toner. Jag ser fram emot säsongen och känner att det här skall bli jäkligt kul sen hur långt det räcker det får vi se .Men jantelången är ju sådan man får inte tycka själv att  man är bra då är man dålig i stället och vad är det för fel att framhäva sig själv om man tycker att man är duktig på något? det har jag aldrig förstått. I dagens samhäller är det så många som har så dåligt självförtroende och det har tagit tid att bygga upp mitt, så jag tänker fan i mig inte be om ursäkt för mina tränarframgångar. Ha det bäst mina vänner...

Postat av: Putte

Rätt tråkigt när folk skriver skit och inte står för det, men det var väl någon med lite speltid och liten hjärna som skrivit. (typ P-11).

Ha de bäst o stå på dig.

2009-05-14 @ 20:28:57
Postat av: Blomman

TACK PUTTE DU ÄTR EN SANN VÄNN !

2009-05-15 @ 21:44:56
Postat av: Hampus

det kommer nog gå bra för dig! lycka till iaf Peter, men blir inte för ledsen när jag sänker ditt lag sen (A) :)



MVH Hampus Rosén #13;)

2009-05-16 @ 13:14:19
Postat av: Blomman

Tack Hampus, jag hoppas också att det går bra. Men det blir en mycket tuff serie.

2009-05-16 @ 17:38:52
Postat av: Wangmo

Tja Blomman!



Tänkte bara önska lycka till och jag tror att det kommer att gå bra för dig i Kalmar. Du brinner ju för innebandyn så jag räknar med en topp placering ditt lag!



//Wagnmo

2009-05-18 @ 13:42:59
Postat av: Blomman

Tack Wangmo !

Jag hoppas att det går bra för er med.

2009-05-18 @ 16:09:18

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: