Då var min första träning avklarad !

Ja igår onsdag höll jag i min första träning och det kändes riktigt bra. Bra med folk och två målvakter som gör att det blir bra fart på det. Jag tycker att det såg bra ut för att vara så här tidigt på säsongen, och en då så saknades det massa spelare som spelar fotboll än. Man känner ju att detta är en helt annan nivå en tidigare, bara en sådan sak att man har en matrialare som ansvar för matrialet och plockar fram bollar, västar fyller vattenflaskor osv är ju guld värt, hela staben runt alaget känns mycket bra. Jag är är säker på att det här kommer att bli riktigt roligt och jag längtar redan till min nästa träning om två veckor, även att det är långt att åka så är det värt det, dels för att lära mig känna killarna och dels för att man brinner för det här. Det glädjer mig att killarna också tycker att försäsongen är tuff men det skall den vara ingen ide´ att köra mesigt utan full fart direkt. Våra träningsmatcher är klara och vi kommer att få möta mycket bra träningsmotstånd och vi kommer även att vara med i en träningsturnering i Skillingaryd vilket också jag ser fram emot. Jag kommer att skriva lite om våra träningsmatcher här på bloggen också, så håll ut nu kör vi så det ryker.

Postat av: Agnes

Mm, det är lång att åka ett tips: bättre koll på tanken nästa gång tänk på att det är mörkt o mycket skog hahaha/ puss

2009-05-21 @ 12:33:33
Postat av: Blomman

Ja man fick lite "Jason varning" puss

2009-05-21 @ 14:45:01

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: