Datorhaveri !

Det är inte första gången som min dator kraschar och det lär inte vara sista heller. Men lika förbannat så är det så trist. Just nu funkar den på halvfart , jag har inte fått ordning på allt. Där av det minimala bloggandet. Men jag hoppas att det skall bli ordning på grejerna och då skall jag komma med lite nya åsikter. Ha en bra helg.

Postat av: Ove

Sluta att ladda ner en massa filmer med nakna män, då kanske du slipper haveri =)

2009-05-09 @ 08:17:20
Postat av: Putte

Haha, tänkte precis skriva samma sak...:)

2009-05-09 @ 08:35:23
Postat av: tompa

verkar som ni känner till problemet

2009-05-09 @ 08:50:23
Postat av: Jennie

Sugen på lite nya kläder, skor, skivor, blommor? Eller helt enkelt kanske något annat? Då tycker jag att du ska kolla in den här sidan:

http://www.gratis5.se/user/register/Hovberg



Här registrerar du dig för att samla ihop poäng och det är hur enkelt som helst och till en fördel gratis också !

Du får 50 poäng när du registrerar dig, men om du gör det över länken ovan får du även 25 extra poäng ifrån mig !

Lycka till :) !

2009-05-09 @ 11:00:18
Postat av: Blomman

Nakna män ? hmm det kanske är djur i läderdräkt ha ha.

2009-05-09 @ 18:14:00

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: