Hela tungan är brun !

Man kan fortfarande se i Sverige 2009 att man kan slicka chefen i röven för att nå framgång. Jag har ett exempel. På ett företag så fanns det en människa som jobbade dag, men personen trivdes inte med det så personen ville börja att jobba natt. Så efter lite fjäsk för chefen så fick personen testa att jobba natt. Personen var också illa omtyckt utav nattpersonalen, så det kommer inte att funka. Men är tungan bara tillräckligt brun så kan man tydligen få som man vill. Att fjäska för chefen är under min värdighet jag skulle aldrig göra det för att få en bättre ställning på ett jobb. Framgång och bonus skall man få för man är duktigt inte på grund av hur långt man kan sticka in tunga i röven  på bossen. Men tyvär så är det så här på många arbetsplatser att fjäsk lönar sig. Jag hoppas ni som läser min blogg skulle vilja skriva några rader om detta ämne. Har ni varit med om detta på nära håll eller som i mitt fall att man har hört detta skriv gärna vad ni tycker. Ha en underbar helg.

Postat av: Putte

Det är samma i "mitt" band, gitarristen och sångaren vill hela tiden sätta på mig för att få dricka zingo i pausen.

Nu åker vi till obamaland så ha de gott din skojare...

2009-05-23 @ 08:38:58
Postat av: Blomman

Ha ha ha. Ha det gott.

2009-05-23 @ 16:39:12

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: