Sommaren är det bästa jag vet !

Jag är en typisk sommarmänniska jag älskar värmen och det kan grunna sig på att jag har en helprotes´ i knät som på vintern blir väldigt kall och jag får ont. Men sommaren är ju så fin i Sverige. Skulle man vinna mycket pengar så skulle jag vilja bo halva året under vintertiden i något annat land som har värme, jag saknar inte vintern ett skit utan mer hatar den. Folk får gärna tycka att vinter är fint men det är inget för mig. Hade man inte haft innebandyn så skulle jag gått i ide som björnarna gör så mycket tycker jag om vintern. Nej tacka vet jag sommaren, grilla ta en kall pilsner och bara ta det lugnt. Vilken årstid gillar ni bäst ?

Postat av: Jesper

jag hatar när det blommar!

2009-05-30 @ 16:28:21
Postat av: Blomman

Ja många jar ju ont av allergi, så det förstår jag då

2009-05-30 @ 17:06:59
Postat av: Putte

Pa tal pa bjornar vi hade en tvattbjorn i tradgarden inatt, nu javlar e det party. Skal fran Usa

2009-05-31 @ 00:38:49
Postat av: Blomman

Ha ha ja tänk om det hade varit en grizzly.

2009-05-31 @ 01:01:50

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: