Har hon inte sonat färdigt snart !

Idag kom domen för Annika Östeberg hon får sitta till 2011. Jag anser att hon har sonat för sitt brott efter närmare 30 år i fängelse. Jag menar här går Rödebymördaren fri, en flicka i Kalmar utsattes för gruppvåldtäkt killarna frias, Lindomemördarna frias osv osv.Men  Annika Östberg skall sitta. Vad vet hon om världen utanför fängelset idag. Hon har ju suttit 28 år i Amrikanskt fängelse. Hur skall hon kunna återanpassas till samhället ? Hon har ingenting förutom sin mamma. Det är inte så att jag tycker synd om henne på det sättet och hon har gjort ett brott. Men jag anser att hon har suttit av det nu med råge. Trippelmördaren i Åmsele är nu fri. Varför skall man plåga henne mer ? hon är ju redan ett vrak. Nej låt henne få komma ut nu.

Postat av: Agnes

Jag håller med, oskyldig är hon inte men nu kan det väl räcka.

2009-11-16 @ 23:29:56
Postat av: Robert

Känns som att du bryr dig om alldeles för många människor och saker som du inte kan påverka själv. Du skulle må bättre av att bry dig om dig själv och dina nära o kära...



2009-11-17 @ 16:14:27
Postat av: Blomman

Robert !

Man är som man är, jag bryr mig och funderar på mycket saker i vår värld.

2009-11-17 @ 16:57:53
Postat av: Blomman

Jag glömde en sak, även om jag inte kan påverka så vill jag känna empati för människor som har det svårt. Och göra så gott jag kan.

2009-11-17 @ 17:02:07
Postat av: Björn Hermansson Anderstorps gaisaren

Håller med dej till 100%,hon har suttit av sitt straff med råge,det finns säkert såna i Usa som har dödat flera stycken och har inte suttit en bråkdel så länge på kåken som hon,och i Sverige hade man väl fått mörda ett hel stads invånare för att få ett sånt straff

2009-11-17 @ 17:03:50
Postat av: Blomman

Tjena Björn det var inte igår.

Nej precis det var det jag syftade på med den här artikeln.

2009-11-17 @ 17:24:24
Postat av: Björn Hermansson Anderstorps gaisaren

Tjena själv,jag kände att jag var tvungen att slänga i väg en kommentar om detta,jag har grunnat en hel del på detta och som sagt du har helt rätt

2009-11-17 @ 17:34:05

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: