Sexhandeln på nätet !

Oftare och oftare  läser man att unga tjejer säljer sex på nätet. Det är tjejer som vill dryga ut studielånet eller som är desperat behov av pengar. Man kan ju inte annat en att tycka att det är för jävligt att arbetslösheten och trisstessen i livet gör att man måste sälja sex. En del av dom gör så kallade webcamsex vilket kanske inte drababr dom fysiskt och en del går hela vägen ut med fysisk kontakt. Detta blir som sagt vanligare och vanligare. Men vad beror det på ? jag vet inte jag har inget glasklart svar på det. En värre är att rika äckelgubbar som utnyttjar tjejerna dom sitter med makten och pengarna. Jag antar att dom har så jävla tråkigt sexliv med käringen där hemma så att man måste leta unga brudar på kötthandeln i stället. Sånt där får mig att må jävligt illa, sen undrar jag hur småtjejerna mår igentligen, dom kan ju få men för livet när dom förhoppningsvis en gång lägger av med skiten. Sen undrar jag om inte föräldrarna eller kompisar märker av sånt här och slår larm. Jag vet att det är svårt att få bukt med problemet, det man kan göra är att man pratar mer om det i skolarna eller bjuder in sådana som har varit med och slutat. Det finns säkert dom som vill hjälpa till och berätta om konsekvenserna av att sälja sex. Jag hoppas att myndigheterna reagerar snart och att det förbjuds just för att skydda dom unga. Eller vad tycker ni om detta ämne? Ha det bra där ute och krama varandra det underlättar tillvaron.

Postat av: Hannah

well livet som fattig ung människa e piss.

Man e Ung och sänkt och samhället ska låta en svälta i över en månad innan ett beslut fattas om man borde få pengar eller inte..

De e så att man börjar undra om de är värt att plugga över huvudtaget när man får leva på svältgränsen.



Postat av: Blomman

Hej Hannah !

Jag försökte att svara på din blogg men det funakde inte.

Jag håller med dig, dom som har gott om pengar säger ta dig i kragen, men när man känner efter så finns det ingen krage att känna. Att vara ung idag suger duktigt. Jag vill inte byta med er så som det ser ut i dagens samhälle.

2009-11-27 @ 16:55:34
Postat av: J

Det är förjävligt att det ska behöva vara så.



När jag läste inlägget gick mina tankar till alla trafficing offer. Jag mår illa och blir rädd då jag tänker på dessa unga och oskyldiga människor som utnyttjas på värsta sätt. Komma till ett nytt land, inlåst och bli tvingad till sex. Det är verkligen fruktansvärt. Vad är det för människor som besöker dessa unga tjejer (kanske även unga killar blir utnyttjade)? Hur kan man som människa våldföra sig på en helt oskyldig person? För mig är det ofattbert att man kan njuta av att skada någon annan, se rädslan i deras ögon och höra deras skrik. Nej, fy fan för dessa människor.

2009-12-08 @ 15:56:13

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: