När inte saker blir som man har tänkt sig !

Ibland är man för godtrogen och tar snabba beslut utan att tänka sig för, det har jag gjort i ett fall. Jag hade inte fått alla papper på bordet och all information. Jag blev lurad och blåst. Jag hamnade i en mycket svår sits, och det är inte så lätt att komma ur den heller. Jag har förstått det nu att man inte skall vara så godtrogen och för snäll som jag är, jag vill ingen illa och vill alla väl för det mesta. Då känns det extra jobbigt att ha blivit blåst. När det här är uträtt så lovar jag att hela sanningen skall komma upp här på bloggen, men just nu kan jag inte berätta riktigt allt av olika orsaker. Men det kommer jag att göra och jag kommer heller inte att hålla igen någonting utan då skall allt fram så att inte andra behöver hamna i samma läge som jag.

Postat av: Gurra

Vad är det som har hänt blomman? Du har ju maila om du inte vill skriva det här .

2009-10-13 @ 12:40:33
Postat av: Blomman

Tjena Gurra !

Jag återkommer som sagt va...

2009-10-13 @ 12:57:24

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: