Never trust to a smiling barber !

Igår tisdag gjorde jag en helrenovering, det vill säga att numera är man nyklippt och nyrakad, skägget var så  långt så jag bad Matti snygga till mig. Han rakar på det gamla viset med kniv som man typ gjorde på Wilda Westerns glada dagar. Rätt häftigt faktiskt och till skillnad mot mina halvslöa hyvlar blir man väldigt len och fin. Detta med att rakas med kniv har jag gjort två gånger, ibland unnar jag mig den lyxen faktiskt,det kostar  inte mer än 60 spänn extra och det kan det få vara värt att slippa raka sig själv. Jag hatar nämligen att raka mig då min hud är så tunn så jag skär mig väldigt lätt. Men nu skall ni inte tro att jag är så slö så jag inte kan raka mig själv,men ibland kan det vara gött att få det gjort av ett proffs. Matti kan verkligen konsten att både klippa snyggt och raka till en billig penning, jag menar 180 för klippning och 60 för rakning är ju verkligen kanonbilligt eller vad tycker ni ?

Postat av: TT

Fan vad slö du är Peppe som inte orkar raka dig ha ha. Men du är go endå.

2009-10-28 @ 21:06:17
Postat av: Blomman

Jag vet TT.

Ha ha ha.

2009-10-28 @ 21:57:46

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: