Söderbröder blöder !

Ja då är det första laget ur allsvenskan och det blev Hammarby. Jag lider lite med Bajen endå för det är ett klassiskt lag och har haft många fina fotbollspelare genom åren. Men jag har lite svårt för just Stockholmslag, men dom jag hatar minst är Bajen.Dom är ju vana precis som oss GAISare att sitta i hissen och pendla mellan hopp och förtvivlan. Så jag förstår hur fansen känner sig idag när det är ett faktum att dom har åkt ur. Men jag hoppas att dom får sällskap av Djurgården jag unnar hellre ÖIS att spela kval. Dett hat mot  Djurgården   handlar om ett överfall på mig och några GAISpolare i ett kval för ett antal år sen på Stockholmstadion, vi var på väg till matchen och blev påhoppade, jag var ju snabb på den tiden tro det eller ej så jag han undan men en av polarna fick en jäkla massa spö och hamande på sjukan. Tråkigt värre att det skall bli bråk i sammband med matcher det gynnar ingen. Så jag känner ingen riktig glädje att Bajen åkte ur jag har många polare som är Bajjare och det svider i deras hjärta idag. På lördag sitter man och håller AIK det är ju märkligt kan man tycka men jag hatar IFK över allt annat i världen jag kan inte unna dom att vinna igen !

Postat av: Magnus

Intressant "Blomman". Jag är gnagare sen födslen så vi får diskutera detta när vi syns..

Men jag gråter fan inte för Bajen åker ut ....trots den härliga stämningen som är när man är på norra stå ...grymt..

2009-10-29 @ 22:44:30
Postat av: Blomman

Ja jag kommer också att bli Gnagare för en dag Magnus ha ha ha. Nej jag förstår att du inte gillar Bajen när du är AIKare det är förlåtet.

2009-10-30 @ 12:01:14
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Ni får ju se det positivt. Ni kommer få möta trevliga lag som FC Trollhättan.

2009-11-17 @ 23:09:09
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: