11 september

Idag är det den 11 september. För några år sen satte sig ett gäng idioter på ett plan. Dessa idioter körde rakt in i worldtrendtceneter. Dessa idoter skapade kaos i en hel värld likt Adolf H . Dessa nandertalare dödade ett antal oskyldiga människor.Jag hoppas att dessa as får det dom förtjänar. I mina ögon  är dessa idioter avskum varför döda oskyldiga? Det finns dom som har iq sen finns det dom  som har iq Terrorister   är fega djävlar som döljer sig bakom ett namn. Bader mainhoff  RAF, fan vet ! al qaida säkert felstavat. När människor anväder sig själva som bomb ja då är det sjukt då har man inte alla indianer i kanoterna. Jag hoppas att BIN LADIN  grips.. Föresten fick jag ett mess. Hej jag har inga vänner, kan jag få bo hos dig, ingen tycker om mig snälla sluta skälla på mig du skulle ha gjort samma sak för din rätt, Mvh Bin L. Hmm vem kan det vara.

Postat av: Anonym

worltrendcenter, modegalleria?

2009-09-12 @ 11:35:48
Postat av: Blomman

Kanske det ha ha.

2009-09-13 @ 18:17:08

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: