En sån dag !

Jag har börjat på nytt arbete, och det är helt annorlunda mot vad jag har gjort tidigare. Fast det är fortfarande med människor. Nu jobbar jag på ett ställe som har mycket friluvsliv om man säger så. Jag kan tyvär inte pga sekretessen precisera närmare. Men det var så sjukt roligt jag hoppas verkligen att jag får jobba mer där en dom två veckorna som jag har på kontrakt, för tiden bara rann i väg, och brukarna var så härliga sicka pajsare ha ha. Många goa skratt har det blivit idag. Dessutom var det kanongoa arbetskamrater. Det här gillar jag, fast jag är jävligt trött i kroppen. Man är lite nervös och så där för att börja på ett nytt ställe men nu i efterhand så hade jag  absolut inte behövt ha varit nervös. Visst var jag lite tafatt ha ha ,men vem är inte det när man är ny  ?. Jag kommer att lära mig mycket om människor dom här två veckorna man blir ju aldrig fullärd som det heter. Nu ser jag fram emot nästa arbetsdag  jag riktigt sprudlar av energi. Kroppen värker säkert i morgon men vad fan gör det när man har flytet nästan jämt ha ha.

Postat av: Alkiz

Det är skönt o se att det går bra för dig,sånt gillar vi...

Hoppas segersviten håller..ahhh det vet jag att den gör.

Ånga på o ge dom va dom tål.

Och glöm inte,kissa långt annars kommer det i byxan ;)

2009-10-01 @ 13:09:12

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: