Home Videos Channels Watch this video in a new window Jeff Dunham

Nu har jag studerat Jeff Dunham noga The dead terroist, det är inte så många sekvenser man ser han och dockan i samma bild, antingen är han en fejk eller så kan han bara vissa fraser. Jag älskar hans show med Walter achmed eller hur det stavas men frågan är kan han hålla hela gig? jag vet inte vad jag skall tro när jag har suttit och studerat han i så många timmar. Kollat spolat fram och tillbaka , min grej är  att man klarar av  att jobba tillsammans med dockan. Jag är ingen expert, jag är nybörjare men jag skall göra allt för att det skall se bra ut utan trix. I helgen kommer min tjej med min fyrakanliga bandspelare en mic och min pärm och kassettband så jag kan lyssna hur det låter i dag kan jag säga a, b c , d , e f, g h, i j, k utan att röra munnen och utan spegel. Sen kommer det svåra med att få till en röst och ett ljud som passar min karaktär. Jag hoppas alla förstår att detta är svårt, men jag undrar varför Jeff syns så lite i rutan.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: