Jobba som en apa ?

Kollade på totte och zilla herrejävlar vad bra så nu skalll jag lära mig att buktala. Kan jag det tror ni? jag har en ide´ men det skall jag inte prata om nu. Men det kommer att handla om sport. Ifk skall få! fy vad jag hatar dom, AIK med samt DIF. Men nu skall jag lära mig att buktala nu skall jag ge igen inget smguld på  dom närmaste 50 år en. Dags att GAIS FÅR SIN HÄMND ja kanske inte så. Men nu skall jag lära mig att driva med blåvitt dom har drivit med  oss under alla år. Dags att ge igen. Som GAISare  är  man van att lida men nu skall ni få  wismen gråvitt raka ben på Glenn Hysen. Min gubbe blir så klart Kålle Pudas. Men jag skall öva och träna. Så min fråga var ligger landet där man böjer  bananerna.Någon som vet ?Varför har alla i IFK  POPCORNFRISYR? HEJ DÅ.

Postat av: Anonym

omöjligt att förstå vad fan du snackar om?

2009-09-09 @ 11:22:00
Postat av: Blomman

Lätt jag skall lära mig att buktala. Men det är inte lätt lätt att förstå för den som int begrip.

2009-09-09 @ 11:34:29

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: