Makabert , jävligt osmakligt och ingen respekt !

Jag pratar om morgonzoo. Komikern Ulf Larsson har hittas död av sin sambo 53 år gammal, och han hinner inte kallna innan töntarna på morgonzoo börjar att häckla. Det som det rörde sig om var Ulfs hundar osv en helt osmaklig låt som säkert skulle vara skämtsam, dessutom sa dom att det var ett sätt att hedra, men det var det fan inte. Det var ren och skär elakhet. Jag tycker det måste finnas gränser mot offentliga personer, jag tycker inte att det är ok att skämta om någon som precis har dött. Det är som jag säger i rubriken, MAKABERT, JÄVLIGT OSMAKLIGT OCH INGEN RESPEKT! Jag kan inte säga att jag är en större älskare av Ulf Larsson men jag har fan i mig respekt för någon som nyss har dött.  Hur skulle Roger, Titti ocg Fylking ha reagerat om deras sambo, fru hade dött skulle dom vilja att man skämta om dom dagen efter dödsfall ? Nej jag tror inte det eller rättare sagt jag vet. Jag hoppas att dom tänker efter och ber om ursäkt till Ulfs anhöriga att dom gjorde bort sig duktigt.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: