Mannen bakom masken !

I mitt någorlunda långa liv har jag träffat olika människor , en del har betytt mycket en del ingenting. Sen har jag stött på friska människor och en del jävligt sjuka. Dom friska är många och dom kommer man alltid inte ihåg men dom som är sjuka dom minns man med fasansfullhet. Jag pratar om psykopaten, psykopaten är en sjuk människa som har oftast ett beroende i botten, sen utvecklar han eller hon det till farliga saker. Svartsjuka och kontroll är en av sakerna tex. Man kan inte ha vänner av det manliga könet om man är kvinna eller tvärtom , man har blivit slagen eller misshandlad och varje gång säger han eller hon förlåt sen går det ett tag sen är det dags igen. Psykopaten är också maunpulativ han eller hon har en förmåga att luras låta vältalig och spela ett spel. Därför säger jag till er som råkar ut för psykopaten var på er vakt, och lyssna på varningsingalerna, gå inte på fint prat och ömma ord psykopaten bara väntar på att slå till när ni mist anar det. Kram och ha en bra helg....


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: