Så nu har jag börjat att träna !

Nej inte springa och sånt utan på mitt buktaleri, det är svårt men man får öva varje dag och följa grunderna. Men samtidigt är det kul också och när man har blivit riktigt duktig så får man kanske ett extraknäck och det vore ju inte fel. Jag har kollat lite vad dockorna kostar och dom ligger runt en tusing så dom pengarna gäller att få igen på något vis. sen gäller det ju att anpassa dockan till något roligt, den skall ju vara lite uppkäftig och så där. Jag håller på att fundera hur min docka skall vara. Jag skulle vilja att min docka var en urgöteborgare med överdriven göteborgsdialket och det är inte så lätt att få fram. Men jag skall göra vad jag kan för att bli så bra det går. Jag kan ju en del sångövningar som jag kan ha andvändning för. Det skall bli kul att jobba med detta på fritiden. Och det man behöver är en spegel att titta på så man inte rör munnen det är det som är det svåra. Men alla kan lära sig att buktala så håll i hatten nu rockar vi på med nästa karriär. Ha det gott mina vänner.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: