Första hälsoveckan avklarad !

Med ständiga långpromenader och sund mat så är första veckan avklarad och jag har gått ner ca 3 kilo det är jag faktiskt jävligt nöjd med från att var helt jävla otränad, Agnes krigar på med sitt och har skött sig exemplariskt. Så nu fortsätter vi på den inlagna vägen att leva ganska sunt  utan att bli för överdriven. Men faktum är att jag känner mig betydligt piggare och gladare och det har faktiskt inte varit jobbigt alls utan det gäller att ta ett beslut som gynnar en själv, och i detta fallet gör det  de. Så nu får vi öka lite smått med promenaderna och gå längre målet är milen men till denna vecka skall vi öka till 5 km det känns ganska lagom. He ett bra liv där ute det tänker jag ha.

Postat av: Sussie

Vad duktig du är. Själv är jag ganska lat för tillfället "S"

2010-04-12 @ 19:33:12

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: