Hälsovecka 4a !

Nu har det snart gått en månad snart sen vi startade vårat sundare liv. Som att lägga om kosten , skippa alkohol, och gå ut och röra på sig. Detta har resulterat i en piggare , fräschare och snyggare innebandyblomma ha ha. Fast nu är det ju så här att jag gör endast detta för mitt eget ego inte för några andra. Jag har tappat ca 9 kilo på tre veckor, och det känns skönt när kläderna inte stramar åt. Vi har ju sagt att vi skall köra detta racet till vi skall på våran utlandsemester. Då har man säkert tappat lite till. Faktum är att det är jävligt kul att sporra varandra i detta, ena dagen kan jag var seg, då peppar tjejen mig eller tvärtom.  Och igentligen saknar jag inget, jag äter bara sundare och det finns mängder av fettsnål mat som är skitgo. Och sen har jag upptäckt att frukt och grönsaker är förbannat gott. Fan att man inte har tänkt på det tidgare ha ha. Men det är väl så det är antar jag sent skall syndaren vakna. Nu kör vi på denna vecka med så får vi se vad det ger. Ha en underbar vecka mina vänner. På onsdag skall man in till stan och fira HV71 som åker kortege genom våran stolta stad Jönköping !

Postat av: Sussie

Nu har du inspererat mig också.

Andra veckan för mig "ler"

Långpromenader, tränar på gym m m

2010-04-26 @ 17:25:54
Postat av: Blomman

Bra jobbat Sussie, det är väldigt roligt när man väl kommer igång. För det är ju det som är det svåra att just komma igång ha ha. Ha det så bra och var rädd om dig.

2010-04-27 @ 06:48:52

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: