Mina nerver !

Vid gårdagens match hade man hjärtat i halsgropen hela tiden och matchen var jävligt viktig, en match från final igen stod på spel. Men HV spelade inte bra igår och skall vara glada att dom lyckades vinna. Och när Björn Melin skickade in 3-2 i sudden brakade hela släkten lös i ett jättevrål. Fan vad gött. Men idag måste dom upp ett par snäpp och visa vad skåpet skall stå från början. Fast jag tror att det blir jämt även idag SAIK är ett bra lag och är svåra att forcera, och idag är det deras sista chans annars får dom ta scootern hem till Norrland. Djurgården har greppet i den andra semin och ser grymt starka ut. Och jag tror att dom avgör redan idag. Drömfinalen vore HV-Djurgården, vilket jag hoppas på så klart. Kom igen nu HV NU KÖR VI !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: