Sommarjobb !

Äntligen har man fått sommarhobb . I 8 veckor skall jag jobba på ett äldre boende. Det skall bli himla skoj. Jag trivs ju att jobba med människor, det ge fan så mycket mer än att jobba på en fabrik tro mig jag vet för jag jobbade 12 år som svetsare. Men smaken är som baken delad. Och tur är väl att det finns dom som tivs med att jobba på fabrik, men mig passar det inte i alla fall. Så nu ser jag framåt och det händer mycket possetiva saker runt mig just nu, nytt innebandylag på g, sommar jobb, planerad semester till Tunisien , blivit jävligt hälsosamm så mycket är uppåt nu. Jag känner mig så där äckligt go just nu, där allt bara flyter. Och jag mår förträfligt bra. Jag hoppas att fler har den kännslan i kroppen, och orkar inte ens vara iriterad på folk som beteer sig som idioter då är en skön kännsla att ha. Folk får vara som dom vill men på min blogg är det inge ide´ att skriva skit om mig eller någon annan i min närhet för det publicerars inte i alla fall ha ha ha. Sen kan man tycka att jag för en diktatur men det är min blogg och jag bestämmer vad som får stå. Skönt att ha lite makt i alla fall för den lilla människan. Ha en bra Valborg och ha det riktigt jävla skönt det skall jag ha.

Postat av: Carro

Stort grattis till sommarjobbet! :)



Haha vad rolig du är.. det där med makt för lilla människan.. haha :D, men det stämmer ju å andra sidan.. du är inte dum du :)

2010-04-28 @ 14:19:07
Postat av: Agnes

Grattis min älskade vän, det är du värd!!! Puss!! :)

2010-04-28 @ 15:22:16
Postat av: Blomman

Tack så mycket båda två det värmer och tack för erat stöd.

2010-04-28 @ 18:21:54

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: