Kärlek är en svår nöt att knäcka !

Vad är kärlek ? kärlek är att man bryr sig om, kärlek är värme, kärlek är sensuell, kärlek är mjukt, kärlek är vackert, kärlek är underbart. Men varför skiljer sig så många då ? Varför strävar man hela tiden efter något bättre ? Varför kämpar så få med sin kärlek, är det för lätt att skilja sig ?. Det finns väl inga glasklara svar, man kanske växer ifrån varandra eller helt enkelt eller så har man inga känslor kvar. En del stannar kanske för länge och kämpar men det går inte ändå utan man är tvungen att skiljas åt. En del skiljer sig för minsta lilla sak , hade en vän en gång som var gift ett år och sen skilde sig , då kan man fråga sig om det var genomtänkt. När man gifter sig så ger man ett löfte  tills döden skiljer oss åt. Men det är bara inför prästen sen i verkligheten är det något annat. Jag har haft väldigt svår att bli kär jag kan räkna det på en hand däremot har jag träffat många tjejer men korta relationer och tre längre förhållanden . Och dom två första var när jag var väldigt ung. Men jag tror att jag och Agnes kommer att leva ihop livet ut , för vi har gått igenom så mycket tillsammans både bra saker och tunga saker . Vi var två vilsna själar som möttes av en slump och det är väl därför som vi trivs med varandra. Vi har våra egenskaper både bra och dåliga men vi kompenserar varandra. Hon hade aldrig haft ett förhållande innan hon träffade mig så det blev ju en ny situation för henne med. Nytt med att ta hänsyn kolla om saker och ting funkar för den andra osv, hon var ju van att styra sitt liv själv. Men det är det som är skönt att ha ett förhållade det är en trygghet och det känns jävligt bra att vara älskad och älska någon tillbaka. Det ger värme och man mår väldigt, väldigt bra. Ärligt talat så skulle jag inte vilja börja om med singelivet , det kanske är roligt ett tag och springa runt på krogen som ett jävla ufo och försöka få tag på någon  och oftast blir det bara för en natt sen är det tack och hej nästa tjej som han sa det gode Magnus Uggla. Nej det är inget för mig. Så jag skall gör allt för att mitt och Agnes skall vara tills döden skiljer oss åt. Jag ÄLSKAR DIG AGNES av hela mitt hjärta !


Postat av: Weronica

Gott med män som kan det här med känslor. Lycka till.

Postat av: Agnes

åååh, jag fick en tår i ögonvrån, tack vad fint!

Du är mannen i mitt liv, för alltid! puss

2010-08-11 @ 09:59:12
Postat av: Maria

Du är så klok Peter och Agnes är lyckligt lottad som har en sådan vis make som dig =)

2010-08-11 @ 12:24:05
Postat av: Blomman

Jaaså Halmstad har vaknat igen det var rätt skönt att du har hållit dig borta ett tag. Men som du vet dina inlägg producerars inte. Sorry.

2010-08-12 @ 11:30:59

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: